2013-03-06 | 17:00:57

jee.

Sportlovet kom och gick, och nu är jag tillbaka i vardagen med all studentläsning och läxhögar som hör till. Riktigt skönt var det faast jag egentligen inte gjorde någonting alls, var dock en sväng till umeå för lite shopping och blev kär i staden. Funderar starkt på att söka in till medi i Umeå efter gymnasiet och sen någonstans i Finland. 
Annors gjorde jag inget speciellt var mest hemma med familjen och hälsade på hos fammo och faffin, skidade och var på promenader och läste på hälsokunskap till studentskrivningarna.
Nu är mamma här och hälsar på, vilket känns jätteskönt föratt jag endast kan koncentrera mig på skolan och all disk,städning och mat är mammas jobb. :--D nej men skämtåsido.
 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!