2013-01-19 | 22:23:05

Mitt 2012 - del 1

Förlåt mig över att dehär kommer nu, har inte orkat klicka på publicera.. 
Januari:
Jag var trött på allt, framför allt skoltrött. Hatade bokstavligen livet varannan dag och allt kändes fel. Klippte mitt hår kort fredagen den 13onde. En av mina nära dog och livet krånglade till sig.. Januari var en skit månad så att säga. 
 
Februari:
Hade en dålig provvecka och märkte att IB inte är något för mig, valde att byta till nationella linjen och gick hos studienhandledaren lite titt som tätt (vilket jag gör fortfarande :'D ) Hängde mycket med fröken Emilia och vi chillade ofta på mäkken och Arnolds.Fick en australiensk utbytes elev till skolan, och flippade och blev hyperaktiv lite nu som då. Blev också beroende av PLL och så tror jag att sportlovet började.. Februari var en bra månad. 
 
 Mars
 

Hade sportlov som spenderades i kaskö, och i mitten av månaden var jag en sväng till stocholm på begravning, träffade även Lina en sväng under resan, vilket gjorde en tung resa en aning mycket bättre!. Jag valde mina kurser för detta år och jag tyckte det såg hemskt ut. Var mycket i skolan och på stan och hängde forfarande mycket med Emmi! I slutet av månaden åkte jag ner till helsingfors för en minnestund och blev ägare för min citrongula fjällräven. Livet var helt bra i mars, jag var saknade moffi och var nedstemd men jag började lära mig att leva med saknaden.  Jag var fortfarande otroligt glad för att jag skulle byta till övis vanliga och jag var beroende av instagram
 
 
 April
 
Jag hade påsklov och vår och sommarfiilisarna kom. Jag Längtade så jättemycket till sommaren så det inte var sant, nästsista provveckan var slut och jag var nöjd. Jag fyllde 17 år, köpte lite vårplagg och började gå runt i skinnjacka. Var en dag på stan med Ade, men annors hängde jag mycket med Emmi. April var en bra månad, trots all pollenallergi!
 
Maj
 
Firade in första maj på hoviska med Emmi, nykter dock kom ja hem före 12, det var svinkallt! Hade sommarfiilisar, och det började bli varmare och jag gick i converse hela tiden! Spammade hela klassen med snape snape severus snape, och alla tröttnade på mig. Blev vemodig över att de snart var över, att 1B snart inte längre var min klass, ville inte ha sommarlov! hängde mycket med Emmi föratt jag visste att hon inte skulle vara i övis på hösten, blåste såpbublor i skolan. Blev beroende av the lying game, hejade på finland i hockey,började springa. Solade för första gången och det var marknad i kaskö. Hade min sista provvecka i ettan och ville inte tillabaka till kaskö.Maj var en bra månad jag var glad hela tiden och ville inte att de skulle ta slut Allt var bra iallafall tror ja de nästan.
 
 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!