2013-02-07 | 17:45:21

Stress period, och minutshema i 6 veckor frammåt

Denhär nya perioden kommer vara jobbig och jag vet redan att allt annat socialt liv kommer att bli skuffad till sida, har ett fullt shema och studentskrivningarna på och jag vet redan nu att det är katastrofalt. Lever 6 veckor p åminut shema och all extra tid efter skolan går till läxor och studentskrivningar, hur smart det senn var av mig att bara lägga ämnen jag ska skriva i 4de perioden samtidigt med skrivningar får vi ju se på slutet av perioden, men det ser iallafall stressigt ut just nu. 
Tackar gudarna över att vi ändå har sportlov imellan som gör de lite lättare, dock har alla mina planer gått i lite åt pipsvängan och som det ser ut nu blir jag bara i kaskö och åker över till umeå för en dag, den som lever får se..
Dessutom saknar jag min bästis, enormt mycket. Tänk att det är 4 år sen vi träffades för första gången på ett allergi läger och att de är 2 år sen vi träffades senast och ändå håller vi kontakt nöstintill varje dag. Det är ganska lustigt dethär livet, hur man kan hitta en människa som är så lik en annan och som det känns som om man kännt hela livet! en riktigt lycka att ha sådan vän ;)
 
Men nu kallar biologi och hälsokunskap, jaa ni ser ju hur stressigt jag har de ;)
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!