2013-02-03 | 11:52:20

oj, dessa dagar.



 
12 dagar till ÄD
19 dagar till sportlov
76 dagar tills lilla jag blir 18
 
Det är mycket nu, allt går så himla snabbt frammåt och timmarna och dagarna räcker inte till. Om mindre än två veckor blir vi äldst i övis, och har bara 1 år kvar av gymnasiet. Det känns som om vi just började, och att jag inte hunnit ta vara på tiden ordentligt - för de kommer ju aldri tillbaka. Det är väll det jag nu ska göra, ta vara på tiden i gymnasiet lägga bloggen på sidan som jag gjort tidigare och uppdatera när jag har tid. För we only live once, let's make the days count. 
 
 
 
 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!